Strony

sobota, 9 lutego 2019

Kris Wu debiutuje ze swoją marką biżuterii, A.C.E.!

Chiński raper, znany wcześniej jako członek koreańskiego boysbandu EXO, wypuścił właśnie autorską linię swojej biżuterii, A.C.E (Accessory Culture Evolution - Ewolucja Kultury Akcesoriów), w której znalazło się 16 oryginalnych projektów. Zawierająca naszyjniki, bransolety raz kolczyki marka, nawiązuje do smoków i tygrysów, wynosząc akcenty kultury chińskiej obecne w hip-hopie na zupełnie nowy poziom. Marka ma aż cztery osobne kolekcje: Fearless Series, ACE Series, Tennis Series oraz Customize Series. Zaraz po pojawieniu się A.C.E. na rynku, została uruchomiona specjalna zakładka w największym sklepie internetowym w Chinach, tmall.com (wcześniej taobao.com), na której można kupić biżuterię. Dla nikogo nie będzie zaskoczeniem, iż ceny nie są niskie.
Kris, aktor Joel Edgerton, modelka Natalia Vodianova
oraz syn właściciela marki LV, Antoine Arnault na pokazie
 Louis Vuitton 17 stycznia 2019 roku w czasie Paris Fashion Week.

Jeśli chodzi o samo zainteresowanie biżuterią u właściciela marki, przejawiał je już od swojego debiutu. Jego wyjątkowe wyczucie stylu jest całkiem przyjemne dla oczu i godne naśladowania. Niedawno został nawet międzynarodowym ambasadorem marki Louis Vuitton. Dało mu to łatwy sposób na promocję swojej biżuterii na eventach dotyczących LV, w których uczestniczył.
Biżuteria marki A.C.E. jest wykonana głównie ze srebra próby 925 oraz 18-karatowego złota, a także diamentów i innych kamieni szlachetnych. Najtańsze akcesorium, kolczyki w kolekcji TENNIS Series, można dostać za 116$ (780 juanów). Prawdziwą bombą cenową jest natomiast limitowana edycja "smoczego" naszyjnika wyceniona na 2,936$ (19,800 juanów). Pomimo tak ogromnej ceny, naszyjnik wyczerpał swój pierwszy nakład w chwilę po otwarciu sklepu.
___
tłumaczenie: Ulf
seventietwo.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz