czwartek, 16 kwietnia 2015

[TŁUMACZENIE 150416] Wu Yifan na 15-stych urodzinach Sina.

Od koszykarza przez koreańskiego idola do chińskiego aktora. Kris (Wu YiFan) ma wiele planów, zapowiada się być jednym z najwybitniejszych młodych ludzi w Chinach. Na uroczystości 15 rocznicy Sina, dawny członek EXO i EXO-M Kris (znany w Chinach jako Wu YiFan) otrzymał nagrodę dla wybitnego młodego talentu i został poproszony o opowiedzenie o jego życiu do chwili obecnej. Kris mówił o swoich celach zawodowych, w tym o pobycie w Korei.

System treningowy w Korei jest wszechstronny ale dokładny. Wiele się nauczyłem i również doświadczyłem trudności przez 7 lat, które tam spędziłem. Tęskniłem za domem, szczególnie w czasie wakacji. Jednak najtrudniejsza była niepewność co do przyszłości. 

Kris nie wspomniał o EXO ani o SM Entertainment, ale zamiast tego opowiedział o życiu jako trainee i o tym jak słowa jego mamy pomogły mu w zdecydowaniu o zostaniu idolem.

Czasami czujesz się zagubiony i przestraszony, opisał swój czas jako trainee w SM Entertainment.
Nie wiesz, kiedy będziesz miał szansę spełnić swoje marzenia, lub czy już niczego nie osiągniesz. Nie wiesz jak się potoczy ta historia i nie będzie tam nikogo kto tobie powie. 

Po omówieniu obaw zbladł, przemilczał czas w EXO i opowiedział o swojej decyzji o rezygnacji z bycia idolem i zostaniu aktorem.

Myślałem o rezygnacji ale wytrzymałem do końca. Osobą która dała mi najwięcej motywacji była moja mama. Powiedziała mi "synu, choćby nie wiem co jeśli czujesz, że jesteś zmęczony, wróć do domu. Nie bój się i nie martw, mama zawszę będzie czekać na twój powrót do domu. Nie dała mi wymówki do odejścia, ale raczej powód żeby iść na przód - żeby nie zawieść mojej rodziny i nie żałuję decyzji.

Kris omówił swoje pierwotne plany o byciu koszykarzem a także o doświadczeniach jako aktor w Chinach.

cr: kpopstarz
tłumaczenie: Tamahome@WuYifan Poland

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz