wtorek, 28 października 2014

SOWK weibo + "Harper's Bazaar" Listopad 2014!

[WEIBO] Aktualizacja Somewhere Only We Know.

Podany dalej został wpis Harper's Bazaar:
@Harper’s Bazaar: #Harper’s Bazaar Późny Listopad# Teaser: Romans, który zaczął się w średnim wieku dostał się w każdy kąt Pragi, gdy reżyser Xu Jinglei zdecydowała się kręcić tutaj film @Somewhere Only We Know, w mieście bajek, w mieście romansu. Jak Wang Likun, Wu Yifan, Re Yizha i Zhang Chao wspominają czas tam spędzony? Wspólnie otwórzmy listy z Pragi! Zdj./@李晓亮 Alexvi
z podpisem: @Somewhere Only We Know: #Somewhere Only We Know# Chcecie znać sekrety naszej obsady z wyjazdu do Pragi? Odkryjecie je w najnowszym wydaniu!



Jestem nowym aktorem, przez to też często rozmyślałem podczas pobytu w Pradze: że zacząłem swoją karierę w tak słynnym, bogatym kulturowo mieście... To dobry początek, czyż nie?
Przez resztę obsady nazywany jestem wesołym gościem albo dojrzałym starszym bratem. W czasie kręcenia filmu musiałem ciężko pracować, aby dobrze odegrać swoją rolę. To miasto jest przesycone historią, każdy wolny spacer, uczucie słońca, wiatru, obejrzenie występu ulicznych artystów est niesamowite.
Droga wciąż jest długa, to ważne aby każdy krok robić w odpowiednim czasie.
Przepraszam, że nie udzielam się na Weibo czy innych portalach społecznościowych. Wiąż muszę się uczyć wielu rzeczy czy chodzi o muzykę, czy o aktorstwo, czy o modę. To, co muszę przyswoić daje mi motywację, aby nigdy nie przestać nabywać umiejętności, próbować i starać się wkładać w to każdy wysiłek, aby nie musieć odchodzić i żałować.
Życzę Wam wszystkiego dobrego, tęsknię za Wami.
Wu Yifan, Praga.

cr: yifanfengshunbecca 

Tłumaczenie: ~Ulf @ Wu YiFan Poland

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz