środa, 5 listopada 2014

[TŁUMACZENIE] Wywiad dla Sina - fragmenty!

Jak się dzisiaj czujesz? 
WYF: Dzisiaj czuję się dobrze, nawet moje włosy są postawione. 
WYF: Pierwsza piosenka jest jak pierwsze dziecko, to jest niesamowita presja, to pierwszy raz kiedy robię takie rzeczy z dobrymi przyjaciółmi.

WYF: Bardzo chciałbym więcej jeść, ale muszę trzymać się diety, bo kamera zawsze dodaje 10-12 kg do tego, jak wyglądam naprawdę. 
WYF: Myślę, że ta część mnie, która stworzyła piosenkę utożsamia się z fabułą filmu. 
Czy jest jakieś miejsce, które jest ważne dla ciebie i twoich bliskich? 
WYF: Tak, myślę, że każdy z nas ma takie miejsca. W moim przypadku są to miejsca, gdzie grałem ze znajomymi w koszykówkę. 
Kiedy zakochałeś się po raz pierwszy? 
WYF: Nie pamiętam...
WYF: Zanim zaczęliśmy kręcić SOWK, zjadłem kubełek smażonego kurczaka o trzeciej w nocy i to było moje ostatnie szaleństwo! 
Czy kontaktujesz się z Luhanem? 
WYF: Każdy ma swoje spojrzenie na to, ujawnianie tego nie byłoby wygodne.
WYF: Ponieważ najwięcej interakcji na planie miałem z Wang Likun uważam, ze od niej nauczyłem się najwięcej. 
WYF: Lubię urocze dziewczyny, które potrafią zająć się innymi. 
WYF: Kiedy byłem w przedszkolu i miałem około 3-4 lata, bardzo podobała mi się pewna dziewczynka zawsze uczesana w dwa kucyki. Pewnego dnia powiedziałem jej, że chciałbym ją poślubić! 
Co zakładasz, kiedy idziesz spać? 
WYF: Piżamy, kiedy jest gorąco bez koszulki.
* Pytający chciał wiedzieć coś o życiu miłosnym Yifana, ale ten przyznał, że nie był w żadnym związku od dawna przez pracę.
* Ujawniono harmonogram Yifana z czasów nagrywania SOWK, z którego wynika, że miał 2-3 lekcje grania na wiolonczeli w tygodniu.
* WYF jest bardzo wdzięczny i szczęśliwy za możliwość zagrania w filmie.
* Ponieważ zapytano, czy planuje poślubić fana, Yifan stwierdził, ze weźmie ślub z osobą, z którą poczuje się jednością. 
* Xu Jinglei powiedziała, że Yifan pije piwo, ale ma mocną głowę.
* XJL: WYF jest osobą, która sięga po swoje marzenia, jest to coś co naprawdę kocha i robi to z pasją.
 cr: deerestdragon, exoupdatesandstuffs



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz