piątek, 13 lutego 2015

[TŁUMACZENIE 150208] Wywiad dla ifeng

Czy oczekujesz niecierpliwie na spędzenie walentynek [z ukochaną osobą]?
Tak, gdybym miał okazję spotkać się z kimś, kogo bardzo lubię jestem pewny, że świętowalibyśmy walentynki bardzo romantycznie i obejrzelibyśmy jeszcze raz "Somewhere Only We Know".

Czy kiedykolwiek myślałeś o rozwoju swojej kariery w stronę Hollywood w przyszłości?
Tak dużo o tym nie myślałem, aktorstwo zawsze było moim marzeniem, gdybym jednak miał taką możliwość, byłbym bardzo szczęśliwy. Jednakże czuję, że takie sprawy zależą także od np. niezaprzeczalnie dobrej możliwości współpracy, dobrego skryptu.

Masz jakiś nakreślony plan na przyszłość?
Nie jestem kimś, kto patrzy zbyt daleko przed siebie,wiele rzeczy może się po drodze zmienić, najczęściej rozplanowuję sobie po prostu zadania na każdy kolejny dzień. Jeśli chodzi o przyszłe wydarzenia, mam w głowie niejasny, niespecyficzny plan, nie jestem w stanie tera powiedzieć, co będę chciał robić za pół roku, a co dopiero za dziesięć lat. Nie planuję, ale wiem, że każdego dnia powinienem starać się ze wszystkich sił, krok po kroku w spokojny i przyziemny sposób. Mam nadzieję, że będę stawał się lepszy i lepszy i nie zapomnę o swoich pierwotnych założeniach oraz pasji w stosunku do rzeczy,które lubię.

Twoje rysunki są bardzo urocze, uczyłeś się rysować w dzieciństwie?
Dziękuję za powiedzenie, że są urocze zamiast zwyczajnego "są dobre", bo zwykle ci co to mówią, żartują. Trochę uczyłem się rysować jako dziecko, ale skończyło się na rysowaniu jajek. Nauczyciel poprosił mnie o narysowanie jajek, więc narysowałem kółka. Dlatego właśnie moje rysunki zawierają różne formacje kółek.

Dlaczego twój styl rysowania nie zmienił się mimo upływu lat?
Ponieważ w czasie [dorastania] nie miałem czasu na szlifowanie warsztatu przez dziesięć, dwanaście lat. Poziom moich prac artystycznych zatrzymał się gdzieś na podstawie. Mam umiejętności rysowania jak uczeń pierwszej lub drugiej klasy.

Czy rysowałeś kiedyś siebie?
Wydaje mi się, ze zrobiłem to raz, ale inni mówili, że jest bardzo brzydki.

Był realistyczny?
Nie, raczej karykaturalny. Jestem pewny, że nie narysowałem siebie przystojnie.

Chciałbyś dodać coś jeszcze [do tego rysunku]?
Nie dodam niczego, głowę rysuję bardzo dużą... Nie narysowałbym pięknie.

Czy aktorstwo/bycie artystą było twoim marzeniem od dzieciństwa?
Właściwie to nie, gdy byłem bardzo mały, chciałem zostać astronautą, potem na długo w moim życiu zagościła medycyna, później polubiłem koszykówkę i chciałem zostać graczem. Właśnie na tym polu udało mi się coś osiągnąć, a po tym wszystkim zacząłem interesować się właśnie tym, muzyką i aktorstwem, i to powoli stawało się moim marzeniem. Drugim marzeniem.

Umówiłbyś się z fanem?
Nic nie jest niemożliwe, ciężko powiedzieć, bardziej wierzę w przeznaczenie. Jest tylu ludzi na świecie, którzy spotykają się i nagle są razem, to przeznaczenie.

Czy przejmujesz się negatywnymi opiniami na swój temat w internecie?
W przypadku osoby publicznej zarówno negatywne jak i pozytywne komentarze są czymś normalnym. Każdy ma swoje własne preferencje, więc niemożliwym jest, aby każdy lubił to samo. Jestem wdzięczny, że ludzie rozprzestrzeniają informacje o mnie, jestem wdzięczny za wszystkie komentarze. Będę ciężej pracować, aby osiągnąć dobre efekty.

cr: wu_yi_fan
tłumaczenie: Ulf@Wu YiFan Poland 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz