piątek, 10 lipca 2015

[TŁUMACZENIE + SESJA ZDJĘCIOWA] Wywiad dla HYPERBEAST

Jesteś rzecznikiem butów Adidas ZX Flux. Co najbardziej cię w nich urzekło?
Przede wszystkim kolory i ozdobniki.

Gdybyś mógł stworzyć własną parę butów tej marki jaka ona by była?
Zestawiłbym ze sobą moje ulubione kolory, żeby stworzyć zapierające dech w piersiach obuwie.

Który model butów od Adidas podoba ci się najbardziej oprócz tych, które reklamujesz?
Superstar 80s, a także efekty kolaboracji Adidas z atmos.

Jak ubierasz się na co dzień, kiedy nie musisz pracować?
Łączę styl uliczny z rockowym.

Wiemy, że kochasz modę. Ostatnio wziąłeś udział w Tygodniu Mody w Paryżu. Czy myślałeś kiedykolwiek o stworzeniu własnej marki, aby lepiej wyrazić swój styl?
Oczywiście. Kiedyś z pewnością to zrobię. Interesują mnie najnowsze trendy zarówno w modzie wybiegowej jak i ulicznej. Mam nadzieję, że moje projekty i pomysły okażą się sukcesem. Razem z modą chciałbym łączyć różne muzyczne style.

Lubisz też jeść mięso, ale co trzyma cię w formie? Wciąż grywasz w koszykówkę?
Codziennie przed snem robię przysiady i inne proste ćwiczenia. Kiedy mam wolne, gram w kosza.

Jak myślisz, co robiłbyś teraz, gdybyś nigdy nie wszedł w świat rozrywki?
Cokolwiek by to było, starałbym się robić to jak najlepiej.

Niedawno zakończyło się nagrywanie twojego kolejnego filmu So You Are Still Here. Jak czujesz się w aktorstwie? Z jakimi trudnościami musiałeś się zmierzyć?
Nie śmiałbym powiedzieć, że jestem dobrym aktorem, ale zawsze pracowałem ze wszystkich sił. Gdy napotykałem problemy, reżyserowie i seniorzy bardzo pomagali mi w poradzeniu sobie z nimi. Myślę, że to pokazało, jak lubiany jestem!

Co robisz, żeby się rozerwać? Po jakie sięgasz filmy, czego słuchasz?
Gram w koszykówkę, śpiewam, oglądam telewizję. Lubię kino akcji i dreszczowce i mam nadzieję, że w przyszłości będę miał okazję w takim filmie zagrać. Jeśli chodzi o muzykę jest to hip-hop, trance i elektronika.

Co z Twoim solowym albumem? Możesz nam powiedzieć coś więcej?
Przygotowania trwają. Proces łączenia ze sobą żywych melodii jak i harmonijnych dźwięków jest długi, ale będzie wart oczekiwania. Rezultaty poznacie już w przyszłym roku.

Odchodząc od filmów i muzyki, czego jeszcze chcesz spróbować?
Jak już wspominałem, chciałbym projektować ubrania, zostać MC, a także coś wyreżyserować. Jest wiele rzeczy, których chciałbym spróbować. Chcę pokazać wszystkim innego siebie.

Na zakończenie, mógłbyś powiedzieć coś swoim fanom?
Mam nadzieję, że Meigenis przeżyją ten dzień szczęśliwie.


cr: wu_yi_fan

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz