sobota, 13 lutego 2016

[160213 PHOTOS/INFO] Wu Yifan na meczu koszykówki NBA All Star Game

*Podczas meczu:

*Na widowni pojawił się Vin Diesel, aby wspierać swojego kolegę z planu filmowego (Kris zagra z nim w hollywoodzkim hicie The Return of Xander Cage (INFORMACJE O FILMIE).

*Aktualizacja weibo Tracy'ego McGrady:
Świetna gra i wspaniała zabawa! Dobra robota, @/Mr_凡先生!

*Po skończonym meczu Kris napisał na swoim weibo:
Dziękuję każdej osobie, która przyszła, a nawet tym, którzy nie przyszli, ale wspierali. Dziękuję Wam. Nie było najlepiej, ale starałem się jak mogłem. Dziękuję. Moje marzenie się spełniło. Zostawiam to za sobą, ale z małą domieszką żalu. Rewanż następnym razem ♥♥♥♥♥ Chciałem opublikować zdjęcia, ale połączenie internetowe jest tu żałosne, więc wybaczcie mi... 
*Tracy McGrady na pożegnanie podpisał swoje buty i wręczył je Krisowi.

cr: krisology1106 ; wu_yi_fan

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz