piątek, 6 lipca 2018

[TŁUMACZENIE] Kris dla radia "Noisey"

Wywiad z Krisem pojawił się w radiu Noisey na początku czerwca.

Jestem Kris Wu, pochodzę z Chin. Przez ostatnie 2-3 lata pracowałem nad swoim albumem i wreszcie ukazał się pierwszy singiel, "Like That" (POLSKIE TŁUMACZENIE). W każdym wywiadzie podkreślam, że mam na celu przybliżyć Zachód i Wschód do siebie. I tak jest.
Kiedy myślisz o znanych ci chińskich artystach, w twojej głowie pojawia się zapewne Jackie Chan, gdyż jako aktor filmowy jest teraz  pewnym reprezentantem Chin w świecie. Inaczej jest, kiedy myślisz o muzykach. Nie potrafisz wskazać nikogo. Chcę być tym pierwszym, który przychodzi ci na myśl. Takim... Jackie Chanem muzyki. 
To jest mój cel, a mój album jest już właściwie gotowy. Pierwszy singiel za nami, a kolejne miesiące ujawnią ich więcej. 
U mnie jest ostatnio niesamowicie i pragnę podziękować swoim fanom z całego świata za wsparcie, jakie mi okazują. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz