środa, 10 grudnia 2014

[INFO] Konferencja prasowa "Fading Wave" - zbiór wiadomości!

Huayi Brothers na swoim Weibo poinformowali, że 12-ego grudnia odbędzie się konferencja prasowa filmu "Lao Pao Er" w Pekinie. Główni aktorzy będą na niej obecni.


Angielski tytuł filmu brzmi Fading Wave.

Konferencja prasowa "Lao Pao Er" (Fading Wave) odbędzie się o godzinie 11:00 lokalnego czasu w hotelu Beijing Kerry Centre. Oczekuje się, że główna obsada przybędzie w komplecie, to jest: Feng Xiaogang, Wu Yifan, Li Yifeng i inni.

Album ze zdjęciami TUTAJ.

Premiera Fading Wave odbędzie się 24 grudnia 2015 roku!

Wu Yifan wyznał, że wiele się nauczył dzięki temu filmowi i jest bardzo wdzięczny za możliwość grania u boku takich seniorów. (VIDEO)

[WEIBO] Aktualizacja profilu Xu Jinglei.
Słyszałam, że kręcenie "Laopaoer" już się rozpoczęło, gratulacje dla reżysera Penga, i dwóch głównych aktorów, reżysera Feng Xiaoganga oraz Wu Yifana. Feng, proszę opiekuj się dobrze Kolegą Tłuścioszkiem, nie pozwól mu *#^~^_^&~@! w czasie nagrywania! Jeśli tłuścioszek będzie niegrzeczny to...powiem jego mamie i jego fanom!

[INTERVIEW] Wywiad z Wu Yifanem - VIDEO.
Zostałem zaproszony do zagrania w tym filmie i przeczytałem skrypt wiele razy... Osobiście uważam, że jest to naprawdę niesamowita możliwość, jest to wcielenie się w postać, jaką nigdy nie byłem i wyzwanie. Czuję również, że dzięki [graniu w tym filmie] wiele się nauczę, co pozwoli mi stać się lepszym [aktorem]. Oczywiście nie wyłączając faktu, że mogę pracować z wieloma tak wspaniałymi Seniorami i reżyserem Fengiem. (Po chwili Yifan dodał: Wolę nazywać go reżyserem nawet, jeśli gra tu główną rolę, bo to pasuje do niego lepiej.)... Dlatego właśnie czuję, że to jest genialne i mam nadzieję, ze dzięki temu filmowi będę mógł zaprezentować wszystko, czego nauczyłem się od swoich seniorów.

Nie zacząłem jeszcze pracować z ekipą, jednak czuję, że praca z reżyserem Pengiem po tym, jak dostałem od niego wiele rad, jest czymś, co będzie mnie bardzo stresować i zarówno tym, czego z niecierpliwością wyczekuję.
Przed konferencją, przeglądałem Weibo i przeczytałem post reżyser Xu Jinglei gdzie prosiła reżysera Penga o pewne informacje na mój temat i chciałem dodać, że będę ciężko pracował, aby zagrać dobrze i aby mieć pewność, że reżyser Peng nie będzie mieć nic okropnego do przekazania.

MC: Wu Yifan mówi po kantońsku, tak?WYF: Tak. 
MC: Jak brzmi "Lao Pao Er" w kantońskim?WYF: "Gu Waah Zai" (Gangster, kryminalista) 
MC: Dosyć wyolbrzymione!WYF: Nie twierdzę, że jest całkiem adekwatne, nie rozumiem tego do końca. 
Li Yifeng: Bardziej "Dai Lou" (wielki brat, przywódca gangu)
WYF: To też jest dobre. 
(Feng Xiaogang wspomniał potem, że "Gu Waah Zai" Yifana jest poprawne)
FXG: Właściwie oznacza to starszego gangstera.
[ENG SUBS] Video/Konferencja prasowa.
 
cr: krisology1106, flywithwuyifan, helloimmich, wu-is-fine, yifanfengshun, wu_yi_fan

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz