poniedziałek, 29 grudnia 2014

[TŁUMACZENIE] Wywiad dla Nandu.

Jakie jest twoje niezapomniane wspomnienie z 2014 roku?
W 2014 roku powróciłem do Chin i nakręciłem swój pierwszy film Somewhere Only We Know, w tym czasie wydarzyło się wiele niezapomnianych i ciekawych rzeczy. Można powiedzieć, że 2014 jest rokiem, w którym zacząłem wszystko od nowa.

Nadchodzi rok 2015, czy masz jakieś noworoczne życzenia?
Mam nadzieję, że wszyscy będą zdrowi i szczęśliwi, i że będę mógł dalej ciężko pracować i tworzyć wartościowe dzieła, czy to poprzez grę aktorską, czy też muzykę.

Teraz, kiedy rozwijasz swoją karierę w Chinach, grając i nagrywając filmy, fani niepokoją się czy się do tego nadajesz/jesteś z tym oswojony. Czujesz się w tym dobry?
Tak! Jestem bardzo wdzięczny za wsparcie i troskę fanów przez cały ten czas. Powrót do domu to wspaniałe uczucie!

Na Nowy Rok, witaj z powrotem w Kantonie! Minęło dużo czasu odkąd spędzałeś tu Nowy Rok?
Dziękuję, jestem bardzo szczęśliwy. Prawdę mówiąc, wcześniej wracałem, aby spędzić Nowy Rok w Kantonie, ale pierwszy raz będę brał udział w koncercie noworocznym, powracając aby zaśpiewać w moim rodzinnym mieście. Naprawdę nie mogę się tego doczekać.

Musisz mieć wiele ulubionych wspomnień z Kantonem w roli głównej, spędziwszy tu czasy szkoły podstawowej i gimnazjum. Kiedy byłeś daleko, czy było coś za czym szczególnie tęskniłeś?
Szczerze mówiąc, najbardziej tęskniłem za moimi przyjaciółmi. Kiedy byłem mały bardzo często zmieniałem miejsce pobytu, nie miałem wtedy telefonu, więc liczba osób z którymi utrzymywałem kontakt nie była zbyt duża. Moi dawni koledzy z drużyny koszykarskiej mieszkają w Kantonie.

Czy możesz nam zdradzić które miejsca w Kantonie były przez ciebie uczęszczane lub szczególnie lubiane?
Kiedy byłem w Kantonie, najwięcej czasu spędzałem na boisku do koszykówki, ha ha, w tamtych czasach grałem w koszykówkę codziennie.

Skoro możesz świętować Nowy Rok w Kantonie, czy masz jakieś specjalne plany? Odwiedzisz rodzinę i przyjaciół?
Właściwie to mam bardzo dużo pracy, jednakże jeśli będę miał czas, chciałbym odwiedzić starych przyjaciół.

Fani są naprawdę szczęśliwi, że przyjechałeś do Kantonu, zaplanowałeś coś dla nich? Czy zamierzasz skontaktować się z nimi na własną rękę?
Tym razem mój grafik jest całkowicie zawalony pracą, nie mam także czasu na zorganizowanie czegokolwiek wraz z fanami, ale mam nadzieję, że będę miał więcej okazji do spotkań z nimi. Mam też nadzieję, że będę mógł częściej przyjeżdżać do Kantonu.

Wielu fanów planuje powitać cię na lotnisku, chcesz ich przed czymś ostrzec/dać im jakąś radę?
Mam nadzieję, że wszyscy wezmą przede wszystkim pod uwagę swoje bezpieczeństwo. Jestem wszystkim niezmiernie wdzięczny za wsparcie, ale w miejscu publicznym ważne jest żeby być bezpiecznym.

Czy masz jakieś plany zawodowe na 2015 rok, które mógłbyś nam zdradzić?
Mam bardzo dużo planów, będzie kolejny film, mam też zamiar kontynuował pisanie piosenek. Jestem także bardzo zainteresowany modą i mam nadzieję, że będę mógł się rozwinąć w tej dziedzinie w 2015 roku.

Wszyscy widzieli jak ciężko pracowałeś w przeszłości, a ich serca przeszywa ból, ponieważ czują, że przeszedłeś przez wiele trudności. Teraz mamy nowy rok, a ty jesteś o rok starszy, czy zmienisz coś w swoim życiu zawodowym, żeby trochę się zrelaksować?
Czuję, że przeszłość była czasem, w którym zmagałem się z problemami. Teraz wciąż mam do zrealizowania cele, które sobie postawiłem, więc nie mogę wyluzować. Mogę jednak wszystkich zapewnić, że będę dążył do zachowania odpowiednich proporcji pomiędzy pracą a odpoczynkiem.

Jak zazwyczaj świętowałeś Nowy Rok w przeszłości? Jest coś, co szczególnie zapadło ci w pamięć?
Wiele razy spędzałem go zagranicą, więc rzadko mogłem świętować wraz z rodziną. Najlepiej wspominam czasy, kiedy byłem mały i jadłem obiad na ciepłym rodzinnym spotkaniu.

Skoro tym razem będziesz świętował Nowy Rok w Kantonie, czy przygotowałeś coś specjalnego? Jakiś występ? Czy możesz nam najpierw odrobinę zdradzić? Czy w sklepie będzie na fanów czekać coś wyjątkowego?
Oczywiście! Naprawdę nie mogę zdradzić z czym będę występował, to musi być noworoczna niespodzianka, wtedy to będzie zabawa.

Czy masz jakieś noworoczne życzenia, które chciałbyś przekazać swoim fanom i widowni?
Naprawdę lubię motyw tegorocznego koncertu noworocznego. Pobiegnijmy 2015. Tak, pobiegnijmy razem w nowy rok!

cr: wuyifankris
tłumaczenie: Shiro@Wu YiFan Poland

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz