środa, 6 maja 2015

[TŁUMACZENIE] Wywiad dla SINA przed #MetGala 2015

Witajcie, Sina Fashion. Jestem Wu Yifan i obecnie znajduję się w Nowym Jorku.

To pierwszy raz, kiedy pojawisz się na gali Met Ball. Czy ze względu na swój przyjazd do Nowego Jorku masz jakieś oczekiwania?
Właściwie naprawdę niecierpliwie wypatruję gali. Sama istota Met Ball jest dla mnie ciekawa jako, że interesuję się modą. Wielu moich ulubionych projektantów pojawi się na wydarzeniu, tak samo jak masa ludzi starszych z branży jak i osoby, których spotkać zwyczajnie nie ma raczej szans. Mam nadzieję, że w związku z tym będę miał możliwość z nimi porozmawiać, a może nawet nawiązać współpracę. Dlatego naprawdę się niecierpliwię i liczę na to, że jutro będę mógł zaprezentować pewne elementy mody chińskiej, jako że tematycznie ta odsłona gali związana jest z Chinami. Mam nadzieję też nikogo nie zawieść.

Tematyka na Met Ball tego roku to "China Through the Looking Glass"*. Co specjalnego przygotowałeś?
Mam wrażenie, że zachód jest bardzo zainteresowany chińską kulturą, ale przez swoją percepcję. Jednakże historia Chin, a także wiele tego co dzieje się teraz, wpłynęły jakoś na światową modę. To jest naprawdę wspaniała okazja dla przedstawicieli zarówno wschodniej jak i zachodniej kultury, aby zaprezentować swoją modę i sztukę sobie nawzajem. Myślę tak, ponieważ lubię modę, pochodzę z Chin oraz żyłem długo za granicą. To świetne możliwości dla obydwu kultur, aby zastosować ich połączenie.

Co najbardziej lubisz w marce Givenchy?
Bardzo cenię Givenchy. Jest to marka wysokich lotów zawierająca w sobie elementy stylu ulicznego. Drugą rzeczą jest to, że jestem fanem hip-hopu, a ubrania w takim stylu również znajdę w tej marce. Można powiedzieć, że Givenchy to marka, która łączy ze sobą klasyczne elementy i ubrania z ulicy, co bardzo mi się podoba. Kiedy zestawiam ze sobą ubrania mogę to zrobić w zależności od mojego indywidualnego stylu.
[Wu Yifan i Riccardo Tisci]

Spotkania z kim na Met Ball oczekujesz najbardziej?
Mam wielką nadzieję, że spotkam Riccardo Tisci, dyrektora mody Givenchy i uda mi się z nim porozmawiać. Od wielu lat uwielbiam ubrania od niego. Według mnie ta marka ma wielki wpływ na trendy, a on sam posiada bardzo unikatowy styl. Poza nim jest oczywiście masa innych osób, które bardzo chciałbym poznać.

Czy byłbyś zainteresowany wyjazdem z SINA na Men's Fashion Week** w Nowym Jorku?
Oczywiście, że tak. Jeśli tylko będę mieć czas, z przyjemnością się tam pojawię.

_
* Chiny w zwierciadle.
* Tydzień Mody Męskiej odbywa się w dniach 13-16 lipca.
_

Translation: 吴亦凡吧-KrisBar
Tłumaczenie: Ulf@WuYifanPoland

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz