czwartek, 22 października 2015

[151021 TŁUMACZENIE] Kendall Jenner o Wu Yifanie - wywiad dla Tencent

Q: Brałaś udział w sesji zdjęciowej dla VOGUE z chińskim idolem, Krisem Wu. Powiedz, jak to było z nim pracować?
KJ: Świetnie! Jest bardzo miły i fajny i oczywiście umie dobrze tańczyć. Był taki zabawny w czasie zdjęć. To było wspaniałe, mieć możliwość go poznać! Wcześniej słyszałam o nim, więc tym bardziej.

Q: Poważnie?
KJ: Tak! Nasz fotograf, Mario, chyba był w nim zakochany. Ogólnie lubi słuchać chińskiej muzyki i miałam okazje przesłuchać z nim piosenki Krisa. Tak naprawdę, kiedy go poznałam nie wiedziałam o nim wiele, ale wcześniej słuchałam jego muzyki i pomyślałam on musi być zajebisty! Było mi więc bardzo przyjemnie tego doświadczyć, gdyż sama od siebie nie interesowałam się nigdy tutejszą sceną muzyczną. Ale poznać to i poznać jego było bardzo świetnie!

tłumaczenie: Ulf@Wu YiFan Poland
cr: krisology1106

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz