niedziela, 4 października 2015

[TŁUMACZENIE] Wywiad dla kiDully

Q: Witaj Kris. Jesteśmy zaszczyceni, że możemy przeprowadzić z tobą ten wywiad. Na początku proszę podziel się z czytelnikami kiDulty czym aktualnie się zajmowałeś.
WYF: Ostatnio byłem zajęty kręceniem filmów oraz przygotowywaniem albumu. Muzyka na nim będzie bardziej odpowiadać moim gustom, planuję hip hop, muzykę elektroniczną i nowoczesny rock, a także niespodzianki dla fanów, którzy mnie wspierali.

Q: Jesteś popularną gwiazdą, która blisko pracowała z Addidas Orginals. Mógłbyś podzielić się z nami swoimi pierwszymi doświadczeniami z tą marką?
WYF: Wszystko się zaczęło kiedy byłem mały. Od momentu rozpoczęcia gimnazjum zacząłem nosić buty Superstar Shell.

Q: Którym aspektem Adidas Originals byłeś zainteresowany?
WYF: Po pierwsze są młodzieżowe, sprawiają uczucie energicznych i tętniących życiem. W tym samym czasie sprawiają, że każda stylowa osoba chce je mieć. Przykładowo, ich zwyczajna koszulka lub buty sportowe przypadają mi do gustu.

Q: Na pewno musisz posiadać wiele par sportowych butów Adidas Originals. Jakich rodzajów masz najwięcej?
WYF: Jeśli chodzi o Superstar, to mam wiele kolorów. Mam również w domu dużo par ZX Flux do biegania oraz ostatnio wypuszczone na rynek serie Yeezy, które naprawdę lubię.

Q: Przy okazji butów Yeezy, Kanye West ma podpisaną umowę z Adidas. Jego własna linia charakterystycznych butów otrzymuje dużo uwagi. Co myślisz o tych butach?
WYF: Yeezy są bardzo wygodne i ich struktura oraz wzory są bardzo proste ale za to wywołują odświeżające wrażenie. Także wzór języka tych butów jest inny niż tradycyjne języki.

Q: A co z muzyką i wyczuciem stylu Pharrella Williamsa? Co o tym sądzisz?
WYF: Uważam, że jest geniuszem i nie ma nic więcej do dodania na temat jego muzyki. Sądzę, że jest niesamowity. Od dziecka słucham jego piosenek. Jako iż posiada własną markę i własne projekty jest dla mnie stałą inspiracją modową w tym przemyśle i jest on jednym z moich idoli w trendach.


Tłumaczenie: Sayuu@Wu Yifan Poland

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz