środa, 27 stycznia 2016

[TŁUMACZENIE + SESJA ZDJĘCIOWA] Magazyn SE! Weekly grudzień 2015

Q: Jak duży jest twój pies, RouRou?
A: Jest dość duży, większy niż przeciętny kieszonkowy piesek, moja relacja z nim to takie typowe love-hate.
Q: Dlaczego właśnie pies?
A: Zawsze lubiłem psy, zdecydowałem się na niego, kiedy dłuższy czas kręciłem film w Pekinie. Wreszcie mam kiedy się nim opiekować.
Q: Czy znalazłeś dziewczynę dla RouRou?
A: Czekam, aż skończy półtora roku. Powiem Wam w sekrecie, że partnerkę już mu wybrałem. Reżyser Guan Hu ma samice pudla, która jest mniej więcej w tym samym wieku, związek będzie typu starsza samica/młodszy samiec. Pies Guan Hu ma ponad rok, mój nie ma jeszcze nawet roku. Słyszałem, że jego pies jest dość wybredny, przygotowuję więc RouRou do randki w ciemno.

tłumaczenie: Tamahome@WuYifanPoland
cr: wu_yi_fan

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz