piątek, 2 stycznia 2015

[TŁUMACZENIE] Wywiad dla Southern Metropolis Entertainment WeChat

Poza butami do koszykówki, co jeszcze lubisz kolekcjonować?
Biżuterię i ubrania. Skupiam swoją uwagę na tym co jest popularne i co mnie interesuje w tym szczególnym sezonie. Jeżeli mi się coś podoba, dodaję to do mojej kolekcji.
Masz garderobę dla nich?
Tak, oczywiście. Mam w niej specjalne działy dla czapek, płaszczy, ubrań, okularów, na biżuterię itd.

Jaki styl zwykle preferujesz?
Hip-hopowy i proste, wygodne ubrania.

Zainteresowały się tobą główne międzynarodowe marki i zapraszają cię do udziału w ich działalności, co o tym myślisz?
Jestem wdzięczny, że mnie zaprosili i mam nadzieję pracować ciężej by pokazać się najlepiej jak potrafię.

Lubisz branżę mody?
Lubie modę, zawsze się tym interesowałem.

cr: wu_yi_fan
tłumaczenie: Tamahome@Wu YiFan Poland

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz