piątek, 30 stycznia 2015

[TŁUMACZENIE] Wywiad dla SE Weekly

Przed publicznymi odpowiedziami: Dla mnie najlepszą rzeczą po powrocie do Chin jest to, że mogę wrócić do domu, mogę być z rodziną i robić to co bym chciał. Myślę że jest to wystarczające i to sprawia mi radość. Czuję że to co Xu Jinglei powiedziała mi, co było najbardziej wpływowe to, że grałem rolę postaci Zeyanga w SOWK, ona (Jintian) miała być mogą dziewczyną, miałbym ją kochać, miała być osobą, którą kocham. Podczas gdy kręciłem romantyczny film, w ciągu tego czasu, na przykład 2 miesiące - w tych 2 miesiącach muszę czuć, że kocham tę osobę (która jest miłością mojej postaci). Tą drogą będziemy mogli zbudować zaufanie. Tak więc w tym czasie zastanawiało mnie gdybym miał obdarzyć prawdziwym uczuciem i powiedziała mi że miałbym się zagłębić w roli, byłem moją postacią i kochałem Jintian. Po wysłuchaniu tego zgodziłem się. Granie na wiolonczeli jest trudne, ponieważ trzeba pociągać smyczkiem, jest inna niż reszta instrumentów, trzeba ćwiczyć ustawiony sposób ciągnięcia i się do niego przyzwyczaić. Więc spędziłem sporo czasu, około 2 miesiące i powtarzałem sobie, że muszę się go nauczyć, ćwiczyć więcej, włożyć więcej emocji, nie mogłem znaleźć zastępcy. Właśnie w tym czasie nauczyciel gry na wiolonczeli powiedział, że moje umiejętności nie są złe, gdybym dobrze się uczył i dalej grał byłbym w stanie dokonać postępów w tej dziedzinie. Czułem że od czasu kiedy nauczyłem się tego, umiejętności nie mogą się zmarnować, być może w przyszłości na koncertach będę mógł zagrać trochę. Więc może jak będę miał czas to będę ćwiczył.

 Q: Co robisz dla relaksu? 
WYF: Zostaję w domu, słucham muzyki, czytam książki. 
Q: Jesteś bardziej po spokojnej stronie? 
WYF: Tak. 
Q: Grasz w gry wideo jak inni faceci? 
WYF: Okazjonalnie, ale nie gram za dużo z powodu ograniczeń czadowych. Nie mam za dużo czasu żeby grać więc nie mam nawyku częstego grania. Podobnie jak opanowanie innych umiejętności, trzeba stajnię grać w gry wideo żeby być dobrym, jeśli nie jesteś dobry i grasz będziesz... (reporter: Nikt nie będzie chciał z Tobą grać?) Wtedy nikt nie będzie chciał z tobą grać. 
Q: Jesteś osobą domową, która często korzysta z Internetu? 
WYF: Jestem domową osobą, ale nie korzystam często z Internetu, raczej oglądam filmy i czytam książki. 
Q: Jakie filmy lubisz oglądać? 
WYF: Psychologiczne filmy. Po obejrzeniu ich zastanawiasz się co się stało. 
Q: Jakie psychologiczne filmy obejrzałeś? 
WYF: Obejrzałem Interstellar
Q: Po obejrzeniu filmów psychologicznych, szukasz może w Internecie analiz aby lepiej je zrozumieć? 
WYF: Nie patrzę na dyskusję ale szukam sprawy, która myślałem, że miała miejsce. 
Q: Czy twoje analizy są za zwyczaj prawidłowe? 
WYF: Za zwyczaj moje analizy są... Nie zbyt dokładne haha 
Q: Są jakieś typy filmów, których nie lubisz oglądać? 
WYF: Horrory... Jestem gotów do nich strzelać ale nie oglądać. 
Q: Ale wiele horrorów jest psychicznie pobudzających. 
WYF: Tak, to jest główny problem, W psychologicznych filmach będzie kilka emocjonujących scen, A na tych częściach będę * obejmuje twarz rękoma* 
Q: SOWK to twój pierwszy film, czułeś się onieśmielony kiedy trzeba było zagrać romantyczną scenę? Powiedziałeś że byłeś nerwowy kiedy przytulałeś fana. 
WYF: Tak, byłem trochę nieśmiały. Potrzebowałem czasu, żeby poćwiczyć, ale Wang Li Kun jest dobrą aktorką, która pomogła mi wczuć się w postać. 
Q: Zgadzasz się z Xu Jinglei, kiedy powiedziała żartobliwie że jesteś głupi? 
WYF: Myślę, że jestem kimś kto ma dwie strony osobowości, kiedy jestem obcy z kimś to jestem ciuchy i zamknięty, ale poznamy jestem bardziej głupkowaty. 
Q: Z aktorów szanujesz... 
WYF: Bardzo lubię Leonardo Dicaprio. Czuję, że wiele osób go podziwia. (reporter: Ale jego wygląd ostatnio się trochę zmienił) ach ale myślę, że jest to część życia... Wszyscy się starzeją. Ale czuję, że jest osoba od której mogę się wiele nauczyć. 
Q: Więc byłbyś w stanie przytyć do filmu jak on? 
WYF: Czuję, że jeżeli byłby to wymóg roli to zrobiłbym to. Jednak nie wiem, jeżeli moi fani byliby zasmuceni... Być może nie teraz, ale w przyszłości, jeżeli byłaby taka rola, kto wie. 
Q: Czy myślałeś o swojej przyszłości w przemyśle rozrywkowym za 20 lat? Będziesz taki jak Leonardo? 
WYF: Nie, nie myślałem o tym. Myślę że każdy jest inny, nie mogę powiedzieć teraz, ale w miarę możliwości postaram się utrzymać moja sylwetkę.

cr: wufantime
tłumaczenie: Tamahome@Wu YiFan Poland

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz