sobota, 19 grudnia 2015

[TŁUMACZENIE + SESJA ZDJĘCIOWA] Cosmopolitan China styczeń 2016

Wywiad z angielskimi napisami:

Tłumaczenie:

WYF: Witajcie przyjaciele Cosmo, jestem Kris Wu.
Q: Dlaczego twoja nowa piosenka nosi tytuł Bad Girl?
WYF: Ponieważ ta piosenka jest o złej dziewczynie. W dodatku Bad Girl łatwo zapamiętać. Tytuł jest prosty i pasuje do tematu.
Q: Proszę, zaśpiewaj fragment.
WYF: Który fragment powinienem zaśpiewać? *po namyśle śpiewa refren*
Q: Co najbardziej lubisz słyszeć od reżysera?
WYF: Dobrze! Nieźle, Kris. Zajebiście!
Q: Sądziłem, że usłyszę czas jeść...
WYF: Codziennie tak mówi... To wszystko na dzisiaj!
Q: Twoja ulubiona potrawa
WYF: Huiguorou (dwukrotnie gotowana wieprzowina)
Q: Często kupujesz ubrania dla siebie?
WYF: Już nie. Kiedyś robiłem to często. Teraz...raz na miesiąc?
Q: Ulubiony kolor butów
WYF: Kolor? Czarno-białe
Q: Ulubiony kolor włosów
WYF: Srebrny albo czarny. Albo taki *pokazuje łysinę* Powiedzielibyście, że to kolor cielisty. Ufarbowany.
Q: Hoho... ten żart był taki poważny!
WYF: *śmieje się*
Q: Ulubiony styl w modzie
WYF: Hip-hopowy
Q: Czego się boisz oprócz pająków?
WYF: Karaluchów
Q: Kiedy nie jesteś w nastroju jak go sobie poprawiasz?
WYF: Śpię
Q: Gdybyś mógł mieć supermoc, jaką byś wybrał?
WYF: Latanie
Q: Z jaką rolą w filmie chciałbyś się zmierzyć najbardziej?
WYF: Psychopaty
Q: Gdybyś mógł zmienić tożsamość, jaką karierę byś wybrał?
WYF: Supermana
Q: To jest zawód?
WYF: Tak, ratowanie świata, oczywiście.
Q: Kiedy ukaże się twój nowy film?
WYF: Najbliższy premiery to Mr Six. Ukaże się pod koniec roku, ale kilka projektów będzie kontynuowanych w przyszłym roku. Proszę wszystkich o oczekiwanie
Q: Dobrze, na koniec, powiedz coś fanom Cosmo.
WYF: Przyjaciele Cosmo! Mam nadzieję, że spodoba Wam się ta okładka. Wszyscy jesteście bardzo aktywni. Mam nadzieję, że w przyszłości również będziecie wspierać Cosmo. Mam również nadzieję, że ja sam będę miał więcej możliwości do współpracy z Cosmo w przyszłości. Dziękuję~


tłum: Ulf@WuYiFanPoland
cr: Meigeni Express, krisology1106

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz