poniedziałek, 29 kwietnia 2019

[190429 PHOTOS/TLUMACZENIA] Konferencja prasowa Bvlgari SerpentiForm Exhibition

[TŁUMACZENIA] Słowa Krisa na konferencji!

Staram się budować most pomiędzy kulturą Wschodu i Zachodu. Robię to także poprzez współpracę z BVLGARI. W mojej muzyce czy sztuce zawsze możecie znaleźć nawiązania do chińskiej kultury lub usłyszeć tradycyjne instrumenty.
W obecnej chwili przygotowuję się do koncertów na mojej trasie. Staram się być jeszcze lepszy. Ciężko pracuję tworząc muzykę, która sprawi, że każdy będzie szczęśliwy.
Odkąd jako dziecko przeczytałem Legendę o białym wężu, zawsze traktowałem te stworzenia jako niezwykłe i tajemnicze. Są jak małe smoczki, a ja kocham smoki! Jestem bardzo przywiązany do smoków, dlatego wystawa SerpentiForm to wydarzenie, które jest mi wyjątkowo bliskie.
~*~

cr: Mr_吴亦凡工作室, flywithwyf, BVLGARI宝格丽 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz